Kultura

Noc Reklamożerców w Krakowie. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty.

W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa.

Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed pół wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności! Program trwa 6 godzin i składa się z 4 części:

3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz

Ceny biletów : normalny – 35 zł ulgowy – 25 zł

(ip)