Czujesz się oszukany przez kontrolerów? Będziesz mógł złożyć reklamację przez internet

Dzięki nowemu prawu, które już wkrótce wchodzi w życie, pasażerowie komunikacji miejskiej będą mogli składać reklamację i skargi dotyczące wezwań do zapłaty za pośrednictwem internetu. Będzie można walczyć o swoje bez wychodzenia z domu.

Kraków jest już gotowy na przyjmowanie reklamacji przez internet. W tym celu utworzony został dedykowany adres e-mail: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl. Reklamacje będzie można składać od 23 marca.

Zmianę umożliwi nowelizacja rozporządzenia ministra transportu i budownictwa z 24 lutego 2006 r. które określa tryb rozpatrywania reklamacji. Reklamacje i skargi dotyczące wezwań do zapłaty będzie można przesyłać zdalnie. Będą one podlegały takiej samej procedurze, jak te składane w tradycyjny sposób (rozpatrzenie w terminie 30 dni).

– Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni, my ze swej strony staramy się, aby proces ten przebiegał jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki. Dzięki adresowi e-mail, będzie można w kilka minut, bez wychodzenia z domu złożyć reklamację. To duże udogodnienie – mówi Marcin Bonisławski, dyrektor Biura Kontroli Biletów w firmie Renoma.

(wm, krakow.pl)

Zobacz także