Jak wykreować markę w sporcie?

Trener żużlowej reprezentacji Polski Marek Cieślak, piłkarz Cracovii Mateusz Cetnarski, czy dziennikarz Przeglądy Sportowego Michał Trela będą gośćmi III Konferencji Naukowej „Młodzi o Sporcie. Marketing sportowy od kuchni, czyli jak skutecznie wykreować markę?”. Spotkanie odbędzie się w w środę (18 maja) na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.

– „Młodzi o Sporcie” to inicjatywa studentów, sympatyków sportu, skierowana w szczególności do studentów i absolwentów polskich uczelni, pozwalająca na zdobywanie wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania i organizacji w świecie sportu – mówi nam Aleksandra Kruc, Wiceprezes Koła Naukowego Managerów Sportu UJ. – Projekt powstał z myślą o wszystkich zainteresowanych tematyką sportu, marketingu i zarządzania. – dodaje.

Całodniowe sympozjum składać się będzie z sześciu prelekcji na temat marketingu sportowego. Gośćmi studentów będą: Mateusz Stankiewicz z Kancelarii Orzeł Stankiewicz, Marek Cieślak (trener Reprezentacji żużla), Łukasz Rozborski (Grupa Azoty), Paulina Dużyk-Dyna, (ZIS w Krakowie), Michał Trela (Przegląd Sportowy) Mateusz Cetnarski (MKS Cracovia SSA), Radosław Kruczek (Allforbody).

– Wspólnie z zaproszonymi ekspertami będziemy poszukiwać odpowiedzi na pytanie: jak skutecznie wykreować markę w świecie sportu – wyjaśnia Kruc.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegóły na Facebooku.

Wydarzenie organizowane jest po raz trzeci.

(lm)

fot. materiały prasowe

 

 

Najnowsze

Co w Krakowie