Kosztowna aktywność Urzędu Marszałkowskiego w mediach społecznościowych. Jeszcze droższe telewizje

malopolskie.pl

Blisko 280 tys. złotych może wydać Urząd Marszałkowski na prowadzenie fanpage’a samorządu województwa na Facebooku i profili na Instagramie i kanale YouTube. Ale to nie wszystkie wydatki na aktywność w mediach społecznościowych – kolejne 124 tys. złotych może kosztować prowadzenie osobnego profilu ekoMałopolska na Facebooku. Jeszcze więcej pieniędzy ma być wydane na dwie telewizje.

Szykuje się wielka ofensywa medialna Urzędu Marszałkowskiego. Samorząd województwa małopolskiego ma już własną telewizję, teraz zostały ogłoszone przetargi na świadczenie kolejnych usług mających zapewnić regionalnej władzy obecność w mediach społecznościowych,

Jeden przetarg ma wyłonić firmę, która do końca 2020 roku będzie prowadzić fanpage’a województwa na Facebooku oraz profili na Instagramie i kanale YouTube. Podstawowa wartość tego zamówienia wynosi 133,7 tys. złotych, ale Urząd Marszałkowski nie wklucza opcji, w które zlecenie może być o 145,5 tys. zł większe, czyli w sumie może wynieść nawet blisko 280 tys. złotych. Władza oczekuje m.in. co najmniej 480 postów tekstowych z grafiką oraz tysiąca odpowiedzi i komentarzy w ramach moderacji dyskusji na Facebooku i Instagramie. Urzędnicy będą punktować jak najszybsze odnotowanie w mediach społecznościowych wydarzenia z udziałem marszałków, także w dni ustawowo wolne od pracy.

Drugi przetarg ma wskazać podmiot odpowiedzialny za prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych poprzez profil ekoMałopolska na Facebooku. Na to zamówienie zarezerwowano 124 tys. złotych, nie przewidziano jego zwiększania. W tej cenie wykonawca musi zamieścić co najmniej 220 postów tekstowych z grafiką oraz 300 komentarzy w ramach moderacji dyskusji z internautami.

Właśnie kończy się przetarg na prowadzenie i obsługę Telewizji ekoMałopolska. Na ten cel zarezerwowano w tym roku 482,4 tys. złotych z możliwością zwiększenia zamówienia o 214,4 tys. złotych. Na przetarg złożono dwie oferty, wybrano jedną z ceną 540 tys. złotych.

Przypomnijmy,że jeszcze w ubiegłym roku Urząd Marszałkowski ogłosił przetarg na prowadzenie działającej od kilku lat Telewizji Małopolskiej. Najtańsza oferta mówiła ocenie 726,9 tys. złotych

GS

Zobacz także