Nauczyciele walczą o uczniów… reklamą

Musisz przeczytać

Władze XXIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie mają nowy pomysł na przyciągnięcie uczniów – pomóc ma gigantyczna reklama wyświetlana na ekranach wokół Tauron Areny Kraków. To odpowiedź na plany władz miasta, które chciały zlikwidować placówkę.

W zeszłym miesiącu radni odrzucili pomysł urzędników, by zlikwidować 16 krakowskich szkół, które miały osiągać niskie wyniki w nauce i nie cieszyły się zbyt dużą popularnością wśród uczniów – ich utrzymanie było więc zdaniem urzędników nierentowne. Ostatecznie radni nie poprali likwidacji szkół i z pomysłu zrezygnowali, ale nauczyciele szkoły przy ul. Seniorów Lotnictwa postanowili wziąć sprawy w swoje ręce.

Na ekranach LED znajdujących się wokół Tauron Areny Kraków pojawiła się ogromna reklama – ma to być sposób na zaprezentowane atutów szkoły i przyciągnięcie do niej nowych uczniów. Na wyświetlenie reklamy, której koszt to kilka tysięcy złotych, zrzucili się sami nauczyciele, którzy chcą w ten sposób powalczyć o przyszłość szkoły i swoje miejsca pracy, które w razie likwidacji placówki również byłyby zagrożone.

Szkoła zaplanowała również organizację dni otwartych, które mają pokazać wszystkim zainteresowanym jak wygląda system szkolenia. Odbędą się one w przyszły czwartek, sobotę oraz w sobotę 9 kwietnia.

(pt)

- Advertisement -spot_img

Przeczytaj również

1 KOMENTARZ

1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze Oceniane
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisement -spot_img

Najnowsze

KRK News Poleca