Od 1 lipca 2023 roku Punkty Sprzedaży Biletów zmienią nazwę na Punkty Obsługi Pasażera. Przestanie za nie odpowiadać MPK, a zacznie Zarząd Transportu Publicznego.
Z końcem czerwca przestanie także Punkt przy Dworcu Głównym Wschód. Zostanie on przeniesiony obok nowej lokalizacji Punktu Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej. W lipcu Punkt ten będzie nieczynny (o terminie ponownego otwarcia tego Punktu będzie informował ZTP).
„W związku z koniecznością przeprowadzenia niezbędnych prac organizacyjnych, w piątek 30 czerwca oraz w poniedziałek 3 lipca, wszystkie Punkty będą nieczynne. W tych dniach pasażerów zapraszamy do zakupu biletów w automatach oraz aplikacjach mobilnych” – informuje MPK.
Od 1 lipca zmianie ulega również numer Infolinii Karty Krakowskiej. Informacje o Programie mieszkańcy będą mogli uzyskać pod numerem Infolinii Urzędu Miasta Krakowa: 12-616-55-55 (Program pn. „Karta Krakowska” nie będzie już obsługiwany przez MPK S.A. w Krakowie).