Pielgrzymi smakowali Polskę

Blisko 100 ton żywności rozdało w ramach akcji promocyjnej w czasie ŚDM, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Akcja promowała polską żywność i polskie produkty. Pielgrzymi byli zachwyceni – twierdzi ministerstwo.

40 tysięcy butelek soków jabłkowych, 50 tysięcy sztuk jabłek, tyle samo opakowań kabanosów drobiowych, jogurtu i wody mineralnej – to podsumowanie akcji promocyjnej prowadzonej w czasie Światowych Dni Młodzieży przez Ministerstwo Rolnictwa.

Jak oceniają organizatorzy akcji – pielgrzymi odwiedzający Polskę, byli zachwyceni wspaniałą polską żywnością, a także multimedialną prezentacją polskiego rolnictwa i polską gościnnością. Zapewniali, że z przyjemnością odwiedzą nasz kraj ponownie.

Akcja obywała się u podnóża Wawelu w dniach 25 – 31 lipca br. w czterech sferycznych namiotach. Degustacja prowadzona była w ramach Pawilonu Polskiego, gdzie prezentowano osiągnięcia polskiej gospodarki, nauki i kultury, a także rolnictwa.

Foto-3

Pielgrzymi w ciągu kilku dni zobaczyli interaktywną wystawę, na której prezentowano filmy, animacje pokazujące nasze żywnościowe „hity” eksportowe. Dla fanów gotowania przygotowano ciekawe przepisy kulinarne na bazie polskich produktów, a przed pawilonem „posadzono” mini sad, zachęcający do chwili relaksu.

Przypomnijmy, że kampania promocyjna dotycząca rolnictwa prowadzona była pod hasłem „Poland tastes good”. Celem kampanii było przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów oraz promocja Polski na arenie międzynarodowej. Akcję prowadziło Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wspólnie z Agencją Rynku Rolnego.

(bg)

fot. minrol.gov.pl

Zobacz także