TVN uderza w znaną atrakcję turystyczną pod Krakowem!

fot. Facebook

Plakaty pojawiły się w całej Polsce i szybko zaczęły wzbudzać kontrowersje. TVN niby chce promować program rozgrywkowy, ale przy okazji uderza w poszczególne miasta. Oberwało się także Wieliczce, jednej z ulubionych atrakcji turystów, którzy przyjeżdżają do Krakowa.

Kampania promuje drugi sezon „Azja Express”, którego uczestnicy stylizowani są na tradycje indyjskie.

Plakaty z uczestnikami pojawiły się w całej Polsce i każdy z nich dedykowany jest do innego miejsca w kraju. Część z nich zawiera kontrowersyjne hasła, które nie wszystkim się podobają.

Przyciągają widzów?

Jeden z plakatów, który można spotkać w Krakowie, wygląda tak:

fot. Facebook

Ludzi związani z Krakowem i okolicami uważają, że takie hasło, to – delikatnie mówiąc – niezręczność.

„Nie no, przegięli!” – pisze jeden z nich w internecie, a inni dodają: „Ciekawe, jak to wpłynie na biznes kopalni” oraz „Zbijają kapitał na innych”.

Z kolei ktoś inny przytomnie zauważa: „A może tą kontrowersją telewizja chciała przyciągnąć widzów?!”.

Koziołki, krasnale, kawusia

Jednak nie tylko Wieliczka została wyróżniona. Inne hasła na plakatach TVN-u to:

  • „To nie będzie zabawa z koziołkami” (Poznań),
  • „To nie będzie spacerek po Krupówkach” (Górnośląski Ośrodek Przemysłowy),
  • „To nie będzie spacerek nad Odrą” (Szczecin),
  • „To nie będzie wypad nad Zalew Zegrzyński” (Warszawa),
  • „To nie będzie zabawa w szukanie krasnali” (Wrocław),
  • „To nie będzie kawusia na Piotrkowskiej” (Łódź).

A co Wy o tym sądzicie? Przegięcie czy wszystko w granicach dobrego smaku?

dn

zdjęcie tytułowe / fot. screen z Facebooka

Zobacz także