Wielka zmiana w Cracovii! „Kochana Pasiasta Rodzino…” (ZDJĘCIA)

Po wielu latach Cracovia zdecydowała się zrobić mocny marketingowy krok i „odświeżyła” swoją identyfikację wizualną. – Symbole są tym, co definiuje świat – podkreśla klub.

„Kochana Pasiasta Rodzino! Przychodzimy do Was z kolejnym ogłoszeniem!” – tak zaczyna się odezwa klubu zapowiadająca zmiany.

Opracowania nowej identyfikacji wizualnej Cracovii podjął się Kuba Malicki – projektant znany ze swoich prac z m.in. Lecha Poznań, PZPN, projektu Pucharu Polski czy duńskiego FC Midtjylland. Zaczął od wyrysowania chorągwi w sposób zgodny z aktualnymi kanonami projektowania graficznego i sięgnął przy tym do historii klubu – emblemat Cracovii został utrwalony na odznakach już w pierwszych latach funkcjonowania. Efekt? Zobaczcie sami:

Malicki postanowił zainspirować się wzorem, który towarzyszył drużynie „Pasów” we wszystkich dotychczasowych Mistrzostwach Polski w piłce nożnej. Charakterystycznym elementem odznak wydanych w pierwszej połowie XX wieku był sznur zawinięty wokół drzewca flagi. Ten element dodany został do odświeżonego znaku, jako bezpośrednie nawiązanie do historii klubu.

W komunikacji marketingowej znak graficzny będzie występował z logotypem CRACOVIA. Rodzina znaków należących do Klubu została uporządkowana poprzez zastosowanie jednolitej typografii.

 

Najnowsze

Co w Krakowie