Wodociągi Miasta Krakowa tylko w formie zdalnej

Musisz przeczytać

Wodociągi Miasta Krakowa przypominają, że z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo interesantów i pracowników, obsługa Klientów przez Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul.Senatorskiej 9 odbywa się wyłącznie w formie zdalnej.

Wodociągi zachęcają do kontaktu poprzez:

– zgłoszenie awarii: nr alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
– Centrala: 12 42-42-300
– Recepcja – Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
– Dział Techniczny: 12 42-42-315
– Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
– zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436, 12 42-42-372,
12 42-42-430, 12 42-42-481
– informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
– zgłoszenie odczytu wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-487

Wszelkie dokumenty i wnioski można złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców.

- Advertisement -spot_img

Przeczytaj również

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisement -spot_img

Najnowsze

KRK News Poleca