Zaczęła się przebudowa Plazy. Wiemy, jakie będą tam zniżki

Najpierw rozbudowa i modernizacja instalacji technicznych obiektu, a później dużo nowości. Właśnie zaczęła się przebudowa Plazy, w której ma być ponad 100 marek z kategorii mody i stylu życia, sprzedających swoje produkty w cenach niższych o 30-70 proc.

Fashion Outlet Kraków wiosną otrzymał pozwolenie na budowę. W przeprowadzonym latem przetargu wyłoniono firmę, która zajmie się pierwszą częścią przebudowy obiektu. Prace ruszyły w pierwszym tygodniu października.

To tak zwany etap zerowy polegający na przebudowie pompowni pożarowej i zbiorników w zakresie zasilania zewnętrznej instalacji hydrantowej. Przeprowadzona zostanie też przebudowa przyłącza wody, a wybudowana zostanie zewnętrzna instalacja wodociągowa. Rozbudowane zostaną instalacje wewnętrzne: wentylacji mechanicznej, wod.-kan., elektryczna, ogrzewania, hydrantowa. 

Wykonawcą prac jest firma CFE – od 20 lat obecna na polskim rynku, posiadająca duże doświadczenie w tego typu realizacjach.

– Pierwsze prace będą miały miejsce głównie na poziomie -1 tj. w garażu, więc na tym etapie większość powierzchni pozostanie dostępna dla użytkowników. Bardziej widocznych prac można się spodziewać od grudnia i od stycznia, a na elewacjach zewnętrznych na wiosnę przyszłego roku. Równocześnie z rozpoczęciem przebudowy finalizujemy rozmowy z kilkoma kolejnymi najemcami z różnych segmentów. Wkrótce poinformujemy o wybranych markach, które zdecydowały się na lokalizację swoich sklepów w Fashion Outlet Kraków – mówi Dawid Rutkowski, Asset and Development Manager w PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management Sp. z o.o., z firmy odpowiedzialnej za realizację projektu.

Efektem przebudowy będzie centrum outletowe premium, w innowacyjnej formule – zawierającej rozbudowany komponent rozrywkowy obejmujący kino, klub fitness i kręgielnię oraz szeroką ofertę gastronomiczną w stylistyce premium.

Zakres przewidzianych prac jest bardzo szeroki. Całkowicie przebudowany zostanie cały parter. W budynku powstanie efektowny pasaż. Zastosowane zostaną materiały wysokiej klasy, rzadko wykorzystywane do tej pory w tego typu obiektach. Efektem ma być przestrzeń o wysokim poziomie estetyki i wykończenia z nieszablonową architekturą. Zakończenie prac i otwarcie przebudowanego obiektu planowane jest na jesień 2019 r.

Docelowo w obiekcie znajdzie się ponad 100 marek z kategorii mody i stylu życia, sprzedających swoje produkty w cenach niższych o 30-70 proc.

ip

Zobacz także