Gadżety reklamowe na event – jak dobrać idealne upominki dla gości wydarzenia?

Idealne gadżety na konferencję lub targi powinny wyróżnić Twoją markę na tle konkurencji, przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zbudować pozytywne skojarzenia z brandem. Jak osiągnąć te cele? Podczas wyboru upominków warto uwzględnić kilka kluczowych czynników. Dzięki temu Twoja komunikacja stanie się spójna i będzie bezbłędnie trafiać do uczestników targów.

Profilowanie grupy odbiorców

Zastanów się, kto jest Twoim potencjalnym klientem i jak chcesz do niego dotrzeć. Na tej podstawie wybieraj gadżety z nadrukiem, które będą najlepiej oddziaływać na odbiorców. Targi to specyficzne wydarzenie, na którym pojawiają się zarówno klienci indywidualni, jak i potencjalni kontrahenci. Gadżety reklamowe powinieneś przygotować pod kątem obu grup odbiorców. W przypadku partnerów biznesowych postaw na bardziej ekskluzywne zestawy. Klientom indywidualnym wręczaj atrakcyjne upominki jak smycze czy koszulki reklamowe, które zbudują pozytywny wizerunek Twojej marki.
Opracuj również szczegółowy profil swoich potencjalnych klientów. Jeśli są to rodziny z małymi dziećmi, to zadbaj o gadżety reklamowe, które ucieszą także najmłodszych. Słodycze reklamowe, baloniki czy chorągiewki z pewnością zrobią furorę wśród maluchów. Pamiętaj, że według badań dzieci w wieku 3-16 lat mają duży wpływ na decyzje zakupowe rodziców. Nawet 50% ankietowanych mam potwierdza, że uwzględnia opinię swoich pociech przy wyborze elementów wyposażenia wnętrz. Dobre opracowanie profilu klienta docelowego ułatwi dobór gadżetów z nadrukiem i skuteczne dotarcie z przekazem reklamowym.

Specyfika branży i firmy

Gadżety reklamowe na event powinny być dostosowane do specyfiki branży oraz Twojej firmy. Jeśli dostarczasz akcesoria kuchenne, to na przykład pendrive z nadrukiem przenośne dyski z logo nie będą trafionym upominkiem. I odwrotnie dla firm z branży technologicznej niezbyt dobrym wyborem mogą być portfele czy skórzane paski. Gadżety reklamowe powinny być spójne z profilem Twojej działalności oraz wartościami marki. Jeżeli promujesz postawy proekologiczne, to wybierz gadżety reklamowe wykonane z naturalnych materiałów.Przykładem mogą być długopisy z kartonowym korpusem czy torby z recyklingu.
Oczywiście podczas targów warto także zainwestować w uniwersalne gadżety z nadrukiem jak teczki, papierowe torby, długopisy, smycze, breloki na klucze czy kalendarze. Te upominki sprawdzają się niezależnie od branży. Dobrze też dodatkowo wyróżnić się spośród konkurencji kreatywnymi gadżetami z logo. Sprzedajesz sprzęt biurowy? Podaruj klientom odwiedzającym stoisko piłeczki antystresowe. W końcu szeroko rozumiana praca przy komputerze jest dosyć obciążająca. Wyjdź naprzeciw potrzebom klienta i jednocześnie zaskocz go pozytywnie nietypowym gadżetem z logo.

Założone cele marketingowe

Czy branżowe targi to dobry moment na sprzedaż produktów lub usług? Oczywiście, że tak. Nie powinieneś jednak skupiać się tylko na realizacji jednego celu. Pamiętaj, że w targach uczestniczą odbiorcy będący na różnych etapach ścieżki zakupowej. Część z nich dopiero poznaje dany asortyment, inni mają dużą wiedzę w danym temacie i szukają konkretnych rozwiązań. Jak to się ma do gadżetów z nadrukiem? Dobrze jest zróżnicować wachlarz upominków, aby oddziaływać na różne grupy konsumentów.

Dla odbiorców dopiero poznających daną branżę warto przygotować gadżety z nadrukiem, które utrwalą Twój brand w ich świadomości. Długopisy, breloki czy smycze reklamowe to drobne upominki, które idealnie dopełnią zestaw z broszurami reklamowymi. Umieść wszystkie elementy w gustownej torbie reklamowej i wręczaj cały pakiet osobom odwiedzającym Twoje stoisko. Balony i chorągiewki reklamowe idealnie wyróżnią Twoich handlowców w tłumie i zwrócą uwagę uczestników wydarzenia na brand. Dla osób zainteresowanych szczegółami oferty warto przygotować dodatkowe gadżety z logo jak kubek, kalendarz czy pendrive. To przedmioty codziennego użytku, które będą im przypominać o Twojej marce.

Udział w branżowych targach to idealna okazja do bezpośredniej interakcji z klientami, wymiany poglądów na dany temat i uzyskanie opinii o Twojej marce. Podczas spotkania możesz wysłuchać potrzeb odbiorców, co pomoże Ci w lepszym dopasowaniu oferty. Konferencje i eventy to także doskonała okazja do promocji brandu i budowania pozytywnych skojarzeń z marką. Gadżety z nadrukiem pomogą Ci wzmocnić przekaz i utrwalić korzystny wizerunek firmy wśród uczestników wydarzenia.

Wysokiej jakości gadżety reklamowe, w tym odblaski, znajdziesz na stronie https://promoshop.pl/

Najnowsze

Co w Krakowie