Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie informuje o czasowej awarii systemu sprzedażowego biletów KMK. – W związku z utrudnieniami pasażerowie mogą skorzystać z alternatywnych kanałów dystrybucji zarówno biletów do kasowania, jak i okresowych – informuj miejska jednostka.
ZTP informuje o czasowej awarii systemu sprzedażowego biletów KMK, która wystąpiła dziś o godzinie 10:00. W wyniku problemów technicznych obecnie nie działają systemy sprzedaży biletów w punktach stacjonarnych (kioski i punkty obsługi) oraz platforma internetowa do zakupu biletów.
W związku z tym pasażerowie mogą skorzystać z alternatywnych kanałów dystrybucji zarówno biletów do kasowania, jak i okresowych.
W przypadku biletów do kasowania istnieje możliwość zakupu poprzez aplikacje mobilne takie jak mPay, iMKA, moBiLET, SkyCash, jakdojade czy zbiletem.pl. Warto zaznaczyć, że bilety wspólne 70-minutowe są dostępne w aplikacjach iMKA oraz mPay. Dodatkowo bilety można nabyć w automatach stacjonarnych i mobilnych, które pozostają w pełni funkcjonalne.
Dla osób zainteresowanych zakupem biletów okresowych alternatywą są aplikacja mobilna iMKA oraz automaty stacjonarne i mobilne. ZTP zapewnia, że wszystkie te kanały działają bez zakłóceń, co pozwala na zachowanie płynności w podróżowaniu komunikacją miejską.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o korzystanie z podanych rozwiązań do czasu przywrócenia pełnej funkcjonalności systemu sprzedażowego.
Koniec z papierowymi biletami w autobusach. Jak działają nowe kasowniki?
Akwarium morskie jako wyjątkowy prezent na Boże Narodzenie lub Mikołajki