Kubek reklamowy z nadrukiem czy z grawerem? Podpowiadamy co wybrać

Firmowe gadżety reklamowe to podstawowy element działań marketingowych każdej firmy. Są bardzo skuteczną formą promocji biznesu i sprawdzają się w każdej branży. Bardzo popularnym gadżetem są kubki reklamowe z nadrukiem. To uniwersalny podarunek, który spodoba się każdemu i może być używany na wiele sposobów. Jednak podczas tworzenia kubków warto zastanowić się – wzór z nadrukiem czy z grawerem?

Zalety kubków firmowych z nadrukiem

Masz kolorowe logo? A może chcesz stworzyć na kubku niepowtarzalną grafikę? Wykonanie wielobarwnego nadruku na kubki ceramicznym np. w firmie OpenGift jest możliwe za pomocą transferu ceramicznego lub kalkomanii.

Znakowanie tą metodą wykonywane jest na 8 kolorach, w przypadku kalkomanii organicznej ich ilość jest nieograniczona. Barwy wydruku są zbliżone do tych z palety PANTONE, jednak nie stanowią 100% ich odzwierciedlenia – warto mieć to na uwadze.

Dzięki temu, że po nałożeniu koloru jest on utrwalany przez wygrzewanie kubków w wysokiej temperaturze, nadruk jest niezwykle trwały i odporny na ścieranie.

Naczynia z nadrukiem wykonanym transferem ceramicznym mogą być myte w zmywarce – sposób czyszczenia kubków nie wpływa na ich stan.

Kubek kamienny 160ml. Ten i więcej podobnych produktów znajdziesz na stronie: https://www.opengift.pl/kubki-reklamowe/.

Dlaczego grawerowane kubki z logo są tak popularne?

Grawerowanie to zupełnie inna metoda dekorowania kubków reklamowych. W przeciwieństwie do nadruku grawer nie korzysta z kolorów. Napis lub logo powstaje laserowo przez odciśnięcie wybranego kształtu na fakturze kubka. Dlatego grawerunek ma taki sam kolor jak naczynie, na którym został wykonany.

Grawerowanie to mniej popularna metoda dekoracji kubków ze względu na ograniczenia w projektowaniu grafiki. W tym przypadku nie sprawdzą się bogate rysunki czy finezyjne logotypy. Chcesz mieć grawer na kubku reklamowym? Zdecyduj się na umieszczenie nazwy firmy, prostych kształtów lub nieskomplikowanych rysunków. W innym przypadku całość będzie bardzo nieczytelna.

Dekoracje wykonane za pomocą grawerowania laserowego wyglądają stylowo i elegancko, dlatego rewelacyjnie sprawdzą się jako podarunek dla bardzo wymagających osób. Nie ma możliwości, aby grawerunek się zniszczył, zmył lub starł – kubek można myć w zmywarce i szorować bez obaw o uszkodzenia. Ta zaleta sprawia, że jest to idealny gadżet reklamowy.

Co wybrać – grawer czy nadruk?

Zastanawiasz się, która technika nadruku sprawdzi się lepiej w Twoim biznesie? Wszystko zależy od tego, co chcesz umieścić na naczyniu.

Jeśli Twoja firma ma bardzo bogate i kolorowe logo, a Ty chcesz stworzyć przyciągający wzrok grafikę, to lepiej sprawdzi się nadruk. Transfer ceramiczny umożliwia stworzenie niepowtarzalnej dekoracji nie tylko na zewnątrz naczynia, ale także w jego środku – co jest niemożliwe w przypadku grawerowania.

Natomiast kubki reklamowe z grawerem mają niepowtarzalny klimat i wyglądają bardzo elegancko. Sięgnij po ten produkt, jeśli potrzebujesz wysokiej jakości upominku firmowego dla wyjątkowej osoby.

Wybór metody nakładania grafiki zależy od Ciebie i Twojego pomysłu na kubki firmowe, a także od wybranego modelu naczynia. Przy każdym produkcie znajdziesz informacje producenta o dedykowanym sposobie znakowania. Dlatego najpierw wybierz model kubka z nadrukiem. Cena gadżetów różni się w zależności od ilości wybranych produktów, a nie od techniki znakowania. Dopiero w kolejnych krokach zadecyduj o sposobie nakładania grafiki, który lepiej odzwierciedla charakter Twojej działalności i… złóż zamówienie.

Wybór odpowiedniej metody znakowania kubków reklamowych może być trudny, zwłaszcza jeśli nie masz pomysłu na grafikę. W takiej sytuacji warto skorzystać z usługi profesjonalnych grafików, którzy zaprojektują idealny nadruk dla Ciebie.

Zobacz także