Kraków promuje się na paczkomatach Inpostu

Paczkomaty Inpostu z wizerunkiem Krakowa i Smoka Wawelskiego? Od teraz w siedmiu największych miastach – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Katowicach i Kielcach można zobaczyć białe skrytki Inpostu pokryte kolorową grafiką z hasłem „Kraków Cię zasmoczy” To jedna z tegorocznych kampanii promujących wypoczynek w stolicy Małopolski.

Kraków stawia na kreatywność i co roku stara się różnicować nośniki reklamowe, za pomocą których prowadzi działania promocyjne na krajowym rynku turystycznym. Tym razem miasto zdecydowało się nawiązać współpracę z firmą InPost, by wykorzystać popularną sieć paczkomatów do promowania turystyki w Krakowie. Oprócz reklamy na paczkomatach, do wybranych skrytek trafiło  smocze zaproszenie. Około 40 tysięcy osób wraz z oczekiwaną paczką zastanie niespodziankę – zaproszenie do spędzenia urlopu pod Wawelem, zawierające ulotkę z kalendarium letnich wydarzeń organizowanych w Krakowie oraz drobny upominek: magnes na lodówkę.

fot. krakow.pl

Wzorem lat poprzednich, krakowska oferta turystyczna pojawi się na billboardach i citylightach w największych miastach Polski, będzie też prezentowana w pociągach dalekobieżnych IC i Pendolino. Kampanii towarzyszą kreacje graficzne nawiązujące do smoczej legendy oraz kilkuodcinkowy film viralowy opowiadający o perypetiach owieczki Janiny, która wybiera na urodziny smoka wawelskiego i z determinacją godną pochwały pokonuje kolejne przeszkody. Zaproszenie do Krakowa popłynie z mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji. Kontynuowana będzie też międzymiastowa współpraca promocyjna z Sopotem i Gdynią.

W 2021 r. Kraków zapraszał turystów m.in. poprzez branding dwóch lokomotyw PKP Intercity, co spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem i przyniosło miastu branżowe wyróżnienia, m.in. Róża Regionów w kategorii najlepsze projekty promujące gminy, miasta i regiony.

 

(JS)

Najnowsze

Co w Krakowie