Magistrat uruchamia infolinię. Urzędnicy czekają na uwagi i pomysły mieszkańców

Krakowskie Centrum Kontaktu – tak nazywa się infolinia uruchomiona przez magistrat. Pod numerem telefonu 12 616 55 55, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40 – 15:30, mieszkańcy mogą uzyskać nie tylko informacje o usługach świadczonych przez urząd i miejskie jednostki, ale także zgłaszać swoje uwagi i pomysły.

Jak zapewniają urzędnicy, oferta usług świadczonych przez Krakowskie Centrum Kontaktu będzie systematycznie rozszerzana, obejmując kolejne Wydziały Urzędu Miasta i kolejne miejskie jednostki. Magistrat podkreśla, że nowa infolinia poprawi kontakt urzędników z mieszkańcami.

Pod numerem telefonu 12 616 55 55, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40 – 15:30, można:
*uzyskać informację o wielu usługach realizowanych przez Urząd Miasta Krakowa i niektóre miejskie jednostki organizacyjne,
*zgłosić problem, który zostanie przekazany do odpowiednich służb miejskich,
*przekazać swój pomysł na ulepszenie funkcjonowania miasta Kraków.

 – Tworzymy nowy, wielokanałowy sposób kontaktowania się z naszymi mieszkańcami, obejmujący infolinię, a w niedalekiej przyszłości także portal internetowy i aplikację mobilną. Wraz z Krakowskim Centrum Kontaktu powstaje również ogromna baza wiedzy na tematy miejskie i nowa ścieżka informowania mieszkańców o wielu sprawach. Tego typu systemy sprawdzają się na całym świecie. Krakowskie centrum obsługuje już część miejskich wydziałów i jednostek, co przynosi korzyść zarówno mieszkańcom, jak i urzędnikom, bo wszystkim nam zależy na tym, aby informacje, którymi się wymieniamy, były adekwatne, czytelne i aktualne – mówi zastępca prezydenta Krakowa ds. obsługi mieszkańców Bogusław Kośmider.

(red)

Najnowsze

Co w Krakowie