Znany youtuber i twórca cyfrowy, Karol Friz Wiśniewski, być może dołączy do innych celebrytów, którzy mają własne budki z kebabami.
Ostatnimi czasy pojawiło się wiele spekulacji na temat nowego przedsięwzięcia Wiśniewskiego. Wszystko zaczęło się od jego ogłoszenia z 21 czerwca na Instastories, w którym informował o poszukiwaniu lokalu do wynajęcia w Krakowie, najlepiej po gastronomii. Wieść ta szybko rozeszła się po mediach społecznościowych, wywołując lawinę spekulacji na temat przyszłych planów influencera.
Dodatkowym czynnikiem podsycającym te plotki jest fakt, że w rejestrze pojawiła się nowa firma – „Viral Kebab”. Wśród wspólników są m.in. Karol Wiśniewski oraz „Ekipa MANAGEMENT”. Karol Wiśniewski posiada 30% udziałów w spółce, co odpowiada 30 udziałom o wartości 1500 zł. Przemysław Lejowski również posiada 30% udziałów, mając 30 udziałów o tej samej wartości. Trzecim głównym udziałowcem jest Przemysław Lejowski, który także posiada 30% udziałów, co stanowi 30 udziałów o wartości 1500 zł. Dodatkowo, „Ekipa MANAGEMENT” posiada 10% udziałów, co odpowiada 10 udziałom o wartości 500 zł.
Karol Wiśniewski, szerzej znany jako Friz, to jeden z najbardziej znanych influencerów w Polsce. Jest twórcą „Ekipy”, grupy internetowych twórców, która zdobyła ogromną popularność dzięki filmom na YouTube, wspólnym projektom i muzyce. „Ekipa” nie tylko dostarcza rozrywki swoim fanom, ale również angażuje się w różnorodne projekty biznesowe, w tym gastronomiczne.
Mają zielone włosy i spotkali sie z prezydentem Krakowa. Komu się to nie spodobało?