Turystyka w Krakowie. Mieszkańcy zostaną turystami we własnym mieście?

Musisz przeczytać

„Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków” pod takim hasłem prowadzona będzie nowa kampania informacyjno-społeczna. Jej celem jest wspieranie rynku turystycznego w naszym mieście. Jak? Krakowianie będą zachęcani do wspierania lokalnych przedsiębiorców i korzystania z ich usług. Czy w ten sposób turystyka w Krakowie odżyje?

Turystyka jest jedną z najważniejszych dziedzin gospodarki w Krakowie. Około 10 proc. mieszkańców Krakowa swój biznes opiera o usługi turystyczne oraz usługi z nimi związane. – Dlatego dla Krakowa tak ważne jest, by stopniowo i rozważnie odbudowywać rynek turystyczny – mówi prezydent Krakowa Jacek Majchrowski.

Prezydent zapowiedział już przygotowanie nowej strategii dla krakowskiej turystyki. I wygląda na to, że już zaczyna się zmieniać podejście do tego, kim jest turysta w Krakowie. Najnowsza kampania promocyjna miasta skierowana jest bowiem do mieszkańców. „Każdy mieszkaniec Krakowa będzie mógł na nowo odkryć piękno swojego miasta i zostać turystą lokalnym” – czytamy w oficjalnym komunikacie o zapoczątkowaniu kampanii „Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków”.

Jak informuje magistrat, kampania będzie podzielona na trzy obszary. Więcej szczegółów – https://www.krakow.pl/

Urząd Miasta apeluje do wszystkich przedsiębiorców instytucji, firm, aktywistów, artystów i mieszkańców Krakowa, którzy są zainteresowani współpracą w ramach nowej kampanii społecznej, o kontakt – od 30 kwietnia 2020 r. – z Krakowskim Biurem Festiwalowym, które będzie operatorem całej akcji. Na jej potrzebny zostanie uruchomiony specjalny adres mailowy, służący przesyłaniu zgłoszeń oraz ofert współpracy biznesowej.

Szczegóły nowej kampanii zostaną ogłoszone 30 kwietnia 2020 r. na stronie internetowej i Facebooku Krakowskiego Biura Festiwalowego oraz miasta Krakowa.

GS

- Advertisement -spot_img

Przeczytaj również

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisement -spot_img

Najnowsze

KRK News Poleca